Sov så gott mina vänner!

För nu tänker iaf jag lägga mig och sova. Klockan är 03.30 så det är verkligen dags!
Förresten så kom jag och tänka på det när jag läste Petras blogg, jag har fått värsta conection med hennes katt som alla Petras andra vänner tycker är skitläskig! Hon är sjukt personlig och ligger och jamar hela tiden typ. Haha, går inte att förklara men personlig är hon verkligen! Måste helt ärligt säga att hon är bästa katten jag träffat, haha wierd men sant. Hon är inte som alla andra katter liksom! Får filma henne nångång..
Haha fan vilket tjat det blev om henne nu! Skitsamma, GODNATT!!


Kommentarer
Postat av: Petra

haha DORIIIIS :D <3

2011-12-31 @ 13:49:03
URL: http://alwaystry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0