En tjej utan kurvor är som en munkjacka utan fickor, man vet inte vart man ska sätta händerna.










Hej mina fina! Som ni märker så sattsar jag inte alls på bloggen just nu. Bloggar när jag har tid & ork som sagt! Märker stor skillnad på både kommentarer och statestiken. Kommentera får ni gärna göra lite mer! Förstår om de är svårt, då de typ inte finns nått att kommentera men snälla söta fina ni, försööök iaf. Love you!
-
Under hela dagen har jag varit så extremt trött. Hade på mig jordens största munkis typ och håret i en ful knut. Kände mig både ful och tråkig idag. Väldigt stor skillnad från igår!
Cajsa, Fanny & jag träffade Elin efter skolan. Vi åkte till Dellan i centrum och fikade. Satt och snackade och så!
Sen följde vi med Cajsa till Mölnvik. Där åkte hon sen vidare & vi andra gick en snabbis till donken och åkte sen till skateparken i centrum. Där träffade vi Jennelie, Adrian, Greta och några. Måste bara säga att Jennelie & Adrian är jordens sötaste par. Sååå extremt söta!
Hände sen lite grejer, så vi gick in och satte oss i sporthallen. Där satt vi typ resten av tiden! Snackade, kollade på när några spelade handboll osv.
Åkte sen hem & vidare på sång. Har varit där nu, och det gick bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0