inlägg.

Dagen har varit så jävla bra. Eller asså jag har varit glad hela dagen! Vädret har varit perfekt och aaaaa allt har varit bra typ. Eller nästan.
Har träffat mina fina också! Under hela dagen var jag mest med Fanny & Willeeee mina älsklingar, haha. Eller hela klassen också såklart!
Sen efter skolan så träffade jag mitt hjärta Elin, sen Cajsa, Angela, Vendela, Emelie, Saga osv. Sen så träffade jag Oscar i centrum också, och va med han ett tag. Vi gick runt och snackade och så! Mysis med bästa. ♥
Jag & Cajsa åkte en snabbis till donken också och där träffade vi Felix K & Philip. Så vi satt där & sen träffade jag Filip en snabbis. Åkte sen hem med Felix & Philip. Åååh Felix min älskling! ♥
Men jaaaa, jätte rörigt inlägg om hela dagen. Nu är Fanny här & vi har snackat mycket och hon sover här. puss!
Juste, ni får kommentera mer! Blir så jävla mycket roligare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0