Lördag & idag + planer för imorgon

Igår så var jag under hela dagen bara hemma typ. Vid 20.30 nånting så smsade Hanna mig och undrade om vi kunde träffas så jag drog ut och träffade henne. Vi gick sjukt långt och bara snackade om allt. Sen när vi hade gått så långt att vi kom till forum så tog vi bussen till Trädgårdsvägen. Hoppade av där och sen gick vi till JP. Nästa buss gick inte fören jätte långt och jag hade ont i mina fötter så vi ringde Hannas pappa så kom han och hämtade oss.
Kvällen var mysig iaf! Har verkligen saknat min älskling. Har inte träffat henne på tusen år och det var verkligen skönt att prata av sig med henne. Haha, vi måste vara dom mest rädda i världen! Vi blev rädda för typ allt och sprang hela tiden haha. Min mysis tjeej! Jag älskar dig.
-
Idag så ska jag hem till pappa & träffa Fanny. Vi ska väl ut och kanske träffa Oscaaaar älskling. Sen sover nog Fanny hos mig. Saknar henne och har lite att snacka om med henne! Det är helt sjukt, jag har varit ifrån henne sen i fredags och jag saknar henne såhääär mycket. Hon är verkligen allt & som min andra halva liksom, haha. Hon är bäst och förstår mig i alla lägen! Kände mig bara tvungen att skriva de, hehehe.
-
Imorgon är det Valborg. Jag & Fanny ska först typ träffa Hanna, Mikaela och några vid nån backe, haha lol. Sen så när vi har träffat dom så ska alla hem till Mikaela och så blir de att ha kul där, if you know what I mean ;) Nej men de kommer bli azum. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0