Lördag kvällen

Kvällen blev bra. På dagen åkte jag, pappa & Fanny till forum för att köpa jeans. Pappa har pengarna för jag har slarvat bort mitt bankkort -.- Men iaf, hitta ett par.
Sen åkte vi hem till mig. Vi tog de lugnt och sen vidare till Fanny. Där käka vi pizza och sen åkte vi till donken med Cajsa & Elin. Sen hände de lite grejer, men vi träffa sen Felix & Adrian.
Sen så åkte vi till centrum och va där ett tag & sen tillbaka till donken och träffa Oscar. Sen åkte Cajsa & Elin hem och då gick jag, Fanny & Oscar ut och satte oss och snacka.
Sen så när vi gick till bussen så mötte vi Felix, Adrian & Harder eller nu vad han hette, haha. Stod och snacka med dom ett tag, sen drog jag, Fanny & Oscar hem.
Så jaaa, jag och Fanny kom hem för ett litet tag sen. Jag sover här! Hahaha KBRY på dehär inlägget, hahah. Skriver massa onödigt, men skitsamma. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0