Love.

En grej jag har undrat länge nu, det är såna som springer runt och "letar" efter kärleken. Dom är så desperata efter pojk/flickvän att dom börjar snacka med varenda kille/tjej, dom skriver på facebook hela tiden "åh desperat efter kille/tjej. gud vad jag vill ha ett förhållande" eller nått liknande. Ifall man blir tillsammans på de sättet, alltså att man inte är tillsammans för att man verkligen älskar varandra utan är tillsammans bara för att ha nån att mysa med liksom, då tror jag att förhållandet blir rätt fake och kommer inte hålla i längden.
Jag är väldigt noga med att inte "jaga" på kärleken utan att ta allt som det kommer. Sen får man se om känslorna växer eller inte! Skulle aldrig någonsin kunna vara tillsammans med en kille som jag verkligen inte älskar, eller som jag bara gillar "sådär". Jag vill vara sten säker och verkligen älska min pojkvän! Kunna ge äkta kärlek & få äkta tillbaka. DET är vad jag kallar kärlek och perfekt förhållande. Jag är extremt kär i en kille just nu, men det går inte riktigt som det borde. Allt har fuckat upp och jag hatar det! Har varit jätte deppig skitlänge nu pga det.
Och jag är inte rädd för att acceptera att jag fortfarande har känslor för honom. Jag vill inte bara glömma han och sen fortsätta med nästa kille, de går inte. Jag älskar han fortfarande extremt mycket och kommer inte släppa eller glömma han förens jag känner mig redo för det. För då kommer jag alltid bara tänka på han såfort jag träffar en annan kille.
Hur perfekt är ens förhållande om man bara är tillsammans med personen "bara för att"? Känns inte sådär jätte äkta direkt. Nej mitt nästa förhållande ska vara så jävla bra! Inget oäkta här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0