SÅ FUCKING JÄVLA GLAD!

Har kollat på den här tusen gånger nu och fyfan vad jag gråter. Tårarna bara rinner!!
Jag sprang ut till pappa & ba "JAG SKA HA VIP BILJETTER OM DE FINNS!!!!! DE HÄR HAR VARIT MIN DRÖM I FLERA FLERA ÅR OCH DEN SKA BLI SAN OKEJ?!?!!" asså jag verkligen grät när jag sa de och typ va helt hypad. Pappa ba "De går nog att ordna!" Ååååh så började jag gråta ännu mer.
FATTAR NI ATT JAG SKA SE JUSTIN LIVE?!?!?!?!?!?!!!!! GÖR ALLT FÖR DEN HÄR KILLEN. HAN ÄR MITT ALLT & JAG ÄLSKAR HAN SÅ MYCKET. BARA MIN ♥
Är helt hypad nu som ni märker. Ååååh jag dör!!!!!!! Tänk att han just sa SVERIGE!!! Vi är speciella :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör du om du inte får biljetter?? :)

2012-05-02 @ 16:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0