Tack!

Måste säga tack till dom här tre tjejerna. Dom jag varit mest med under den senaste tiden. Jag säger verkligen tusen tusen tack för att ni finns & hjälper mig. Jag är kanske inte världens bästa vän men jag försöker verkligen. Och förlåt för att jag är lite tråkig eller allvarlig ibland, men de är för att jag har så mycket att tänka på. Men ni får mig faktiskt på mycket bättre humör genom att bara finnas där. Jag försöker göra allt jag kan för att vara en så bra vän som möjligt, men de är svårt. Vill iaf att ni bara ska veta att ni betyder enormt mycket för mig & jag kommer alltid finnas där för er. Ni kan snacka med mig om vad som helst och jag kommer lyssna! Kommer aldrig svika er. Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0