Välkomna tillbaka!

Välkomna tillbaka!
"HVM" höll ju inte så länge som ni märkte. Har tänkt på att byta tillbaka hit ett bra tag nu, och när jag såg Meja göra det så tänkte jag att jag lika gärna kunde byta också. Vill köra mitt egna race, på min egna blogg.
Har väl inte hänt så jätte mycket mer sen jag lämnade den här bloggen. Samma gamla problem, fast en lite annan Veronica. Känns som att jag förändrats under de här veckorna. Men jaja, ni får läsa & se om ni gillar bloggen!
Jag har bestämt att jag kommer blogga när jag själv vill och har ork. Just nu händer det mycket i mitt liv & jag har inte ork att ha press på mig när det gäller bloggen. Blogga gör jag när jag är på humör!
Ifall nån gör gratis & fina designer så kan ni ta kontakt med mig.

Kommentarer
Postat av: Petra

WOHOO! <3

2012-04-19 @ 21:54:36
URL: http://alwaystry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0