Vi var kungar då

Hej kompisar!
Ligger i min säng hemma hos mamma och chattar med Bristow my bestiii! Vi snackar lite deep shit och sånt, men nu ska han sova.
På eftermiddagen var jag & Fanny hos hennes sjukgymnast för hon skulle koll ryggen. Sen åkte vi till Skanstull och gick runt och träffade några osv. Käkade där också!
Vidare hem sen, till mig. Pappa & Isabel var ute hela kvällen för dom va på nån middag så jag & Fanny, som var för trötta för att dra ut och träffa nån, satt i mitt vardagsrum och betedde oss allmänt konstigt. Haha tro mig.
Sen senare på kvällen kom Tomas och hämtade mig & vi åkte sen hem till mamma! Nu sover jag här innat och på söndag bär det av hem till pappa igen. Fan vad skönt med lång helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0