En rubrik taaaaack

äckligt gammal bild 
 
Okej, tja. Hur mår ni? Jag mår rätt bra. Lite mycket att tänka på just nu bara. Både skolan & massa annat. Har skit mycket läxor och har typ inte ens börjat med någon. Eller jo, det har jag, men det känns inte som det iaf. Det som får mig att må ännu mer illa är att det här bara är ibörjan av allt skit vi kommer få. Det kommer bli ääääännu mer. Oh shit. 
 
Skolan var rätt seg idag faktiskt. Började med syslöjd, och det är helt sjukt hur dålig jag är där... sämsta betyg, på riktigt. Men efter skolan så åkte jag, Fanny, Cajsa & Angela till centrum och träffade Albin, Elin, Malin, Emelie & en massa andra. Sen drog alla förutom jag & Emelie. Vi träffade Saga men jag åkte hem sen för jag pallade inte va ute. Är skittrött och tänker så jävla mycket så pallar inte. Men jajaaaaaa nu ska jag må bra, puss ♥
jag saknar spanien. allt var bra. allt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0