Euforisk.

 
På lördag tar jag resväskan och flyger till Spanien. Ni förstår inte min lycka. Två veckor i världens bästa land med världens bästa vän. Inget kan bli bättre. Under dessa två veckor kommer jag då inte blogga någonting. Kanske slänger upp något ibland, men inte ofta alls. Iofs så har jag ju knappt några läsare kvar och bloggar inte sådär jätte intressant. Kommer ihåg förra sommaren när jag skulle iväg två veckor till Spanien, då gjorde jag 3 inställda per dag i alla fjorton dagar. Helt sick. Hur fan orkade jag? Jaja, läsarna verkade gilla det iallafall, men sån tur har ni inte i år. 
Kollar igenom massor av bilder och videos från Spanien förra året. Gud vad jag och Fanny var små, men fyfan vad kul vi hade det! Lika kul iår, om inte ännu roligare ska vi ha det. Lyssnar på lite låtar som får mig att tänka på Spanien också. Allt känns suveränt. Ska bli skönt att komma ifrån allt skit här. Kommer garanterat gråta när vi ska hem igen, men så långt behöver jag inte tänka. Först ska jag ha två helt underbara veckor. Ligga på stranden hela dagen, sen ut på kvällen och vara ute hela natten. Det ända som är synd är att de första 3 dagarna där nere kommer jag ha mens. Så kommer mest ligga och sola då och skiter i att bada. Tycker det känns äckligt fast jag vet att man kan. Men sen..... åååå kan inte vänta. ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Fina ni är!!

Svar: Taaaack finis!
veronicaburman.blogg.se

2012-08-20 @ 16:23:48
URL: http://jlandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0