One day left

 
Imorgon drar vi. Satan vad jag längtar! De senaste dagarna har jag varit och köpt underkläder, bikini, toffsar & lite annat småskit. Jag har också varit och hälsat på min hund två gånger! Senaste gången jag träffade han var ca. 2-3 månader sedan, så det kändes jätte bra att se han igen. Har saknat mitt finaste & bästa störda cp ♥ Vill så gärna ha hem honom!! Sen har jag ätit lunch med bästa Felicia & Fanny, vilket var supermysigt. 
Idag har jag varit och hämtat stora resväskan hos mami, och sen åkt hem och packat. Mötte Cajsa & Emelie A så dom har jag sagt hejdå till. Även Emelie F & Elin träffade jag en snabbis, vilket är skönt. Kommer sakna alla vänner här hemma men vill så gärna åka på en gång! Åker ju trotsallt med bästa vännen. Nej det här kommer bli bra. Kanske uppdaterar en snabbis med mobilen imorgon innan jag tar flyget, men annanrs hörs vi väl igen om två veckor. Om jag inte uppdaterar lite där! kram på er mina fina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0