Together forever, never apart. Maybe in distance but never in heart / H

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bästavän. 

9 år med dig, i nio år har du varit min bästavän, i nio år har du alltid varit den som förstår mig i alla lägen, i nio år har jag vetat att jag aldrig är riktigt ensam, jag har under nio år haft världens finaste person i mitt liv. 
Du ska verkligen veta att jag är otroligt stolt över allt du har gjort, jag är otroligt stolt över att ha dig vid min sida. 
Jag kommer aldrig att kunna beskriva med ord hur stor del du har haft och har i mitt liv. Vad skulle jag vara utan dig?
Veronica, du var min första riktiga bästavän, du var den första jag kunde lita på. Du fanns där dyngnet runt under hela min barndom som du var med i, du var den första som jag inte tröttnade på att vara med efter några veckor. Utan dig kunde jag vara med 24 timmar om dyngnet 7 dar i veckan. Du var min 3dje syster, du va mina föreldrars fjärde barn. 

Älskling, jag är så sjukt glad att jag har dig i mitt liv, skulle aldrig klara mig utan dig. Och jag kommer att stå vid din sida vilka beslut du än tar så behöver du aldrig tveka, du kommer aldrig att behöva känna dig ensam... jag lovar, du har alltid mig. 
Ord kan inte besriva hur mycket jag älskar dig, du är min bättra halva och jag är så glad att du finns. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0