Akuten

Blir att åka in till akuten imorgon. Suck. Ännu ett problem även fast det här är mer ett fysiskt problem så blir det ändå så att jag blir orolig. Konstigt? Njaaa.
Har haft det här märket i över 1 månad men har inte visat det för päronen. Visade det idag och dom reagerade direkt och sa att vi måste åka till akuten. Det är troligtvis ett fästingbett och jag har fått borrelia! Men ingenting säkert förrän vi tagit proverna. Åh, jag vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte. Det ända positiva med det här är att jag slipper en del av skolan imorgon... Annars är allt i mitt liv ett helvete just nu. Suuurt.
För övrigt så har jag idag suttit och fryst i en ishall ett par timmar och sedan ätit middag hemma hos min fina. Nu väntar sängen! Godnatter folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0