BB ffs

Ligger och kollar på BB. Har fan saknat det! Kul när dom står och skämmer it sig inför hela Sverige när dom står och strippar utan musik. Haha! Dom bjuder på sig iaf.

Har varit hemma från skolan idag. Vid 11.30 var jag och tog prover osv. När jag skulle ta blodprovet så fick jag något slags anfall och höll på att svimma. Jag började skaka och blev kallsvettig också, som jag brukar bli men det var mycket mycket värre den här gången. Jag fick gå in i ett rum och lägga mig ner och typ ligga där 30 minuter. Jag hörde typ inte vad någon sa! Allt blev bara snurrigt och konstigt. Det brukar bli så, men inte sååå farligt. Aaaas läskigt! Vad fan är det med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0