Grattis världens finaste ♥

Tisdagen den 1 Mars 1994, 12.56 på St. Jude's Hospital, 2 trappor upp i rum 126.
Där & då föddes Justin Drew Bieber. En stjärna.
Jag är så sjukt glad över att han finns, för han gör verkligen allt så himla mycket enklare.
Jag vet ingen som är finare än han & kommer aldrig hitta heller.
Jag är så sjukt glad över att jag hittade han för några år sedan. Sen dess har jag varit en Belieber.
I alla dom här åren har jag alltid varit på hans sida och kommer alltid vara. Han är det allra bästa jag vet!
Nu var det 18 år sedan han föddes & jag är så otroligt stolt över honom.
Stolt över att jag kan kalla mig True Belieber.
Grattis Justin, jag älskar dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0