Ibland saknar jag mina fina läsare

Fast en det är super skönt att typ ha max 30 läsare, så saknar jag mina 200 andra läsare.. hehehe. När man loggar in får man aldrig kommentarer och bloggen är mer som en dagbok just nu, vilket jag vill att den ska vara. Självklart är det kul med kommentarer, men eftersom att jag har lösenordskyddat så känns det inte så viktigt med kommentarer. Jag har ju trottsallt lösenord för att jag inte vill att så  många ska läsa, och tvingar ingen att kommentera. Bloggen har jag för mig själv nu liksom!
Men någon gång, imorgon, veckor framåt, månader framåt... så ska jag öppna bloggen igen. Kommer blogga på mina vilkor då och kommer vara väldigt nogran  med att jag inte är stressad över bloggen alls! Jag bloggar om det jag vill, så får folk läsa om dom vill.
Sen när den är öppen så skriver jag inte lika mycket känslor osv som jag har gjort nu, utan håller det utanför bloggen då. Vet ju inte vem som läser! Men ja, mina andra fina läsare är saknade ♥
Hoppas jag får tillbaka dom efter att jag mår bättre psykist. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0