If nothing last forever, will you be my nothing?

(fungerar inte att ladda upp bild!)

Sitter hemma hos pappa. Kom hit vid 19 nångång. Båda bussjävlarna var sena så jag fick sitta och vänta en evighet! Mina fingrar var isbitar när jag kom hem. Den äckligaste känslan är när fingrarna håller på att tina igen. Man känner bara hur det typ ilar. Kan seriöst börja grina då, haha!

Matteläxan är klar iaf. Har gjort 50 tal, väldigt proud of myself om man säger så! Imorgon är det skola igen. IGEN. Helgen går så fort! Just nu känner jag att jag bara vill lägga mig någonstans och gå i ide typ. Nått sånt..
Imorgon är det iaf en hyffsat bra dag i skolan. Ska försöka få tag på kuratorn också.. ska ju börja gå hos henne. Både lärare & mamma tycker det låter som en bra idé. Jag kan ju iaf ge det ett försök..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0