Jag är din om du lovar att aldrig gå

Förlåt för min dåliga uppdatering. Jag har iaf varit i stallet idag och sen träffat Fanny. Tycker synd om min fina ♥
Ridningen gick väldigt dåligt. Red Keepen & jag & den hästen funkar inte. Försöker väl göra det bästa av situationen men ja, det går bara inte. Tur att vi ska byta hästar till nästa gång!
Ska iaf lägga mig & sova lite nu. Tror det blir att jag drar hem till mamma imorgon och sover där en natt.
På fredag måste jag vara hemma hos pappa igen för då fyller Fanny år & då ska jag vara med henne & sen följer hon med & firar min farmor på Lördag. Så ja, det blir nog mamma imorgon. Saknar dom super mycket!
Har så sjukt jävla ont i magen just nu. Inte alltid lätt att vara tjej, om man säger så.. Ååååh!! Sen har jag försökt få tag på Filip i en eeevighet men han verkar inte ha fått tillbaka sin mobil än. Vad han ljuuger! Jaja, gillar han ändå, som tur är. Hihihihi. Tagga ner Veronica.
Nu ska jag försöka sova iaf. Som sagt.

Kommentarer
Postat av: ANOO

Kan du göra en sminkvideo? :)

2012-02-29 @ 13:31:04
Postat av: becka

Gud va fin du är!

2012-02-29 @ 14:14:06
URL: http://beckasponny.blogg.se/
Postat av: Hon har redan gjort en sminkvideo

Heej undrar bara om du vet Vrfr Hanna Olssons blogg e borta

2012-02-29 @ 16:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0