Jag letar inte problem, problemen letar upp mig



Har ni någon gång känt att alla går emot dig? Att det känns som att du aldrig någonsin gör rätt? Att du bara misslyckas hela tiden? Att du försöker så jävla mycket men det blir bara så himla fel? Så känner jag. Jag kan omöjligt vara den ända i världen som känner så. En annan sak som är så himla typisk är att när problemen kommer, så väller dom in. Flera stycken på en gång. Dom kommer inte lite då och då så att man hinner hantera dom, utan det kommer sådär 5 problem på 4 dagar typ. Allt ska man hantera på rätt sätt, inte göra fel, ett snesteg och det är kört. Alla vänder sig mot en och man är hatobjekt. Igen. Så har jag i familjen varje dag. Varje jävla fitt dag så är det alltid JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG som gör fel. fuck off familjjävel! Ni är fan inte min familj. En familj är till för att stötta varandra och finnas där, och vad fan gör ni? Sitter bara och klagar. Lyft på era feta rövar och gör nått själva ist.
Det är mina vänner jag lever för. Utan dom så skulle jag helt seriöst inte finnas längre, jag lovar. Efter allt jag har gått igenom så skulle en normal person utan en enorm kärlek till sina vänner, en sån person skulle inte finnas längre. Om mina vänner lämnar mig, då tar jag livet av mig. Simple as that. Hemskt, men sant. Den här världen är inte bra nog. Allt för mycket problem!
Var så sjukligt jävla skönt att snacka med kurator. Skönt att jag ska börja snacka med henne nu! Tack mina mentorer för att ni tyckte att jag skulle snacka med henne, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0