Kommentar igen

Hej igen! Det var jag som skrev kommentaren som du svarade på sist. Jag är yngre än dig (går i femman, hah) så det känns inte okej att typ gå fram och snacka med dig, jag har ju aldrig träffat dig på riktigt! Vågar nog inte säga vem jag är. Hoppas att det är okej. :) Kan du säga vilken klass hon som du avskyr går i? Rädd att det är jag! :(
Svar: Tjaa igen! Vad spelar det för roll om du går i 2an, 9an eller 5an? Det är bara att komma fram och snacka. Lovar att inte bitas, haha. Lägg till mig på facebook (Veronica Olsson @facebook) så kan vi snacka lite. Jag lovar, jag tycker det är skit kul! Var inte rädd, varför skulle jag vara farlig? :)
Du behöver inte oroa dig. Hon jag inte gillar går inte i femman. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0