Kommentarer

Du är jättefin Veronica, på alla sätt och vis. Jag säger inte att du är perfekt - det är ingen. Men du är vädligt fin, och själv fattar jag inte hur vissa kan förolämpa en oskyldig som dig, och många andra oxå för den delen.
Du... jag kommer inte fråga hur du har det, för förstår att det kan vara jobbigt, men jag bryr mig såklart och det vill jag att du ska veta, jag och 100+ mer som läser din blogg bryr sig, så tvivla aldrig på det. Vi (jag iallafall) älskar dig, fast jag inte känner dig. Men skulle gärna vilja lära känna dig, gumman du är stark. Så ge ALDRIG upp, jag känner dig tillräckligt mycket för att veta att du aldrig skulle göra en sån dum sak, men vill liksom bara säga det.
Är inte så bra på såna här grejor men aja... haaha. Puss veronica! :)
Svar: Tänk om fler var som dig! Tack så jätte mycket gumman. Det här fick mig på mycket bättre humör! Blir ju nästan tårögd. Ni är så fina & speciellt DU. Puss!
-
Ursäkta det här hör inte till inlägget men jag bara undrar hur man gör så headern blir ett bildspel typ... Skulle bli jätte glad om du säga det till mig :) Kram
Svar: Min header har Alina Nyström gjort. Jag kan ingenting om det där. Kram!
-
Vad har hänt, har hon dött? :o
Svar: Tänker inte ta upp nått mer än att hon nu är en ängel. Vad som hände behöver ni inte fråga, det är respektlöst!
-
Hej!
Känner du Nellie Berntsson?
Älskar din blogg!
Kram <3
Svar: Nej det gör jag inte. Har snackat med henne några gånger, men känner henne inte bättre än vad någon annan som läser hennes blogg gör.
-
Hej, jag vill bara säga att jag går i Ösbyskolan och skulle jätte gärna ha en vän som du! Du verkar så snäll och så! Jag ser dig i skolan ganska ofta (jag går i A) och jag tycker du är vacker och så men det känns som att du typ inte gillar mig fast du inte vet vem jag är. Jag älskar din blogg! Finns det någon som du typ underviker i skolan? Om du svarar, svara i ett inlägg.
Svar: Tjaa! För det första, tack så jätte mycket söta du. Finns ingen jag underviker i skolan, och om jag inte känner dig så har jag ju inte alls nått emot dig? Haha. Finns 1 tjej som jag avskyr i min skola, men hon tror jag inte att du är. Oroa dig inte! Jag är så snäll så, haha :D Du får jätte gärna komma fram och snacka. Tyck inte det är pinsamt eller nått, jag tycker bara det är kul. Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag håller på med en novell nu och jag är redan på andra kapitlet och det skulle vara super snällt om ville läsa det och kommentera vad du tycker :) Skulle betyda otroligt mycket och ännu roligare om du ville följa den :D du hittar den på: http://marcuswoxter.blogg.se/2012/february/novell-blod-i-snon-del-2.html#comment



kram :)

2012-02-17 @ 21:31:16
Postat av: Jag

Hej igen! Det var jag som skrev kommentaren som du svarade på sist. Jag är yngre än dig (går i femman, hah) så det känns typ inte okej att typ gå fram och snacka med dig, jag har ju aldrig träffat dig på riktigt! Vågar nog inte säga vem jag är. Hoppas att det är okej. :) Kan du säga vilken klass hon som du avskyr går i? Rädd att det är jag! :(

2012-02-17 @ 23:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0