Le mot dom som försöker krossa dig, för det krossar dom att se dig le.

extremt ful bild på mig, jag vet.
Har varit i forum i princip hela dagen. Hittade 3 tröjor, 1 par jeans, 2 baslinnen & strumpor. Nästa vända måste jag leta efter ett par sköna svarta jeans & smink! Har slarvat bort mitt bankkort, så jag är pank just nu. Pappa följde med och betalade! Snel. Fast en jag fick utbrott på han mitt i affären och ställde mig och skrek på han, heh. Mys att min mentor var där och såg allt också... det var även hon som tog kontakt med kuratorn åt mig, hon tyckte att jag behövde det. Kan kanske hålla med henne, heh! Nog om det.
Sitter och lyssnar på Amanda Fondell & tänker tillbaka på gamla tider. För si sådär 5 månader var allt så fint, underbart & bara bäst. Men jag visste inte att allt skulle sluta såhär.. olyckligt slut typ. Det suger. Hejdå min fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0