“Love is when two people who care for each other get confused”

Tjo mannar. Kom för ett tag sen hem till mamma! Har käkat & sitter nu och lyssnar på musik. Ska försöka få tag på Hanna & säga att det inte går att sova här, men att vi kan sova hemma hos henne kanskeeee? Hope so.
Annars har jag varit med Fanny idag, ovanligt. Just nu när jag mår som jag gör så är det sååå skönt att vara med Fanny eftersom att hon vet ALLT så är det liksom en trygghet att vara med henne. Hon förstår mig på pricken liksom. Min fina!
Var också med på hennes konståkning. Satt i 1 timme & frös bokstavligt talat ihjäl. Mina tår var is! Hade bara coversen och det var ju jävligt osmart kom jag på... haha, hejdå.
Btw, ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0