Ni får aldrig vara för långt bora för en kram

Sitter och kollar på tjejen som mördades 2009, Therese Rojo, hennes minnesblogg. Tårarna bara rinner. Tänker mig att det var någon av mina närmaste det hände. Det är så enkelt. Så jävla enkelt att det händer. Man ska vara rädd om sina nära, så jävla rädd om dom . Jag skulle falla ihop ifall någon av mina skulle försvinna. Alla mina fina har en sån stor plats i hjärtat. Om någon skulle falla bort så skulle det inte gå längre! Dom får min värld att snurra och det är dom som alltid får mig på bättre humör. Jag värderar ingen av mina vänner bättre eller sämre, alla är lika mycket värda. Älskar alla lika mycket. Nej fyfan, bara att tänka tanken får mig att må dåligt..
Ni, mina fina vänner, får lova mig att aldrig lämna mig. Ni får aldrig vara för långt borta för en kram. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0