Tack till er!


Måste tacka familjen Olsson, så otroligt otroligt mycket. Hanna vet du ju redan hur mycket du betyder för mig, men just din familj också.. alla. Jag har varit med så himla länge och jag känner mig verkligen hemma hos er! Kan ha gått flera månader sen jag var där senast med jag känner mig fortfarande lika hemma. Ni känns, helt seriöst, som min familj. Jag gillar er så otroligt mycket & utan er skulle det varit jätte svårt! Verkligen super svårt. Ni är så fina! Jag önksar att min familj var mer som eran. Ni har stöttat mig i alla lägen och ni känns som mina extra föräldrar och extra syskon. Ända sen jag var 6 år har jag hängt hemma hos er, mer eller mindre.
Ni ska bara ha ett STORT tack för att ni är ni, för att ni har fått mig att må så himla bra. Jag är skyldig er världens största tjänst. Jag kommer alltid ta er som min familj. Jag älskar er alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Familjen Olsson

Vi känner samma för dig Veronica, du är verkligen en i våran familj! Och mamma säger att du ska vara så stolt över dig själv! Du är fin som du är! Vi älskar dig, och ställer alltid upp för dig! // familjen olsson

2012-02-22 @ 17:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0