Torsdag den 16 februari

Skolan gick prima. Eller ja.. jag var skit trött, har sovit jätte dåligt de senaste nätterna. Så såg väl ut som en zombi hela dagen.. men jaja. Efter träffade jag iaf fina Yanelle! Vi tog en fika & snackade bara. Så underbar tjej!
När jag kommit hem så tog jag det bara lugnt. Pluggade på spanska provet som kommer gå åt helvete imorgon & sitter nu & chattar med bästa Felicia. Ska snart lägga mig och sova! Behöver verkligen det kan jag be att få tala om..
Juste, en annan sak! Jag börjar skaka ibland. Har gjort det i 2 - 3 dagar nu. Helt plötsligt så börjar hela jag skaka och det känns jätte konstigt, någon som vet vad det är? Frågade pappa, men han visste inte. Om det fortsätter så får vi ta och kolla upp det.. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym om du tycker att jag är knäpp :)

Hej, jag vill bara säga att jag går i ösbyskolan och skulle jätte gärna ha en vän som du! Du verkar så snäll och så! Jag ser dig i skolan ganska ofta (jag går i A) och jag tycker att du är vacker och så men det känns som att du typ inte gillar mig fast du inte vet vem jag är. Jag älskar din blogg! Finns det någon som du typ undviker i skolan? Om du svarar, svara i ett inlägg.

2012-02-16 @ 22:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0