Try to find the girl I use to be

Vad har jag gjort idag? Varit på nån Nike grej i Globen med Fanny och Tomas. Coola stuff. Sätt hockeylag som Brynäs och AIK live. T.o.m snackat med några som spelar i AIK. Jag döööör! Förevigt AIK <3
Har också skrattat med Fanny som bara den och tagit massa roliga bilder. Lekt med min fina lillebror. Sen har jag självklart, som alla andra svennar, suttit i soffan och kollat på Melodifestivalen. Ääälska Ana Gina! Tycker att Loreens låt var ruskigt bra. Den kommer verkligen läggas till på min spotify lista! Alla hennes låtar är grymma. Så fin röst!
Så har väl min dag sett ut. Juste, min bästa morfar har också varit här. Kan iaf säga att den här dagen har varit väldigt mycket bättre än gårdagen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0