Vet att ni älskar det

1. vad heter du? Veronica Burman
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Inte Veronica iaf. Några namn jag tycker är fina är Emelie, Emma, Sara, Leja/Leia osv. På killar älskar jag namnet Liam! Sååå fint. Och Justin såklart ♥
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Victoria eller Sara.
4. vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. vilken årgång är du? 98a
6. vart bor du? Värmdö
7. bott utomlands? Yes
8. flyttat antal gånger? 13 gånger
9. vart skulle du vilja bo? Usa
10. vilken skolklass? 7an?
11. vad vill du bli när du blir äldre? Artist

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca 165 cm
2. hur mycket väger du? jag har ingen aning faktiskt. Efter mina ätströningar så tog mina föräldrar bort vågen!
3. hårfärg och frisyr? världens fulaste hårfärg & världens slitaste hår.
4. ögonfärg? blå/grå/gröna & ibland bruna..
5. mest nöjd med? Fan vad svårt, ingen aning. Inget typ.. faktiskt!
6. minst nöjd med? Min kropp, mina ögon, mitt hår, mina läppar, mina fötter, mina händer osv osv osv
7. skostorlek? 37 till 38
8. glasögon? nope
9. har du några piercingar/tatueringar? Öronen. Vill ha i naveeeln!

FAVORITER
1. filmer? Never say Never ♥
2. låtar? Justin Biebeeeer ♥
3. årstider? Våren & Sommaren
4. mat/dryck? Vet inte. Beror på vad jag är sugen på!
5. djur? alla djur, men häst.
6. färg? Marinblå, rosa, svart, vitt, bege osv
7. parfym Someday
8. tv-program? Big Brother
9. ämne i skolan? Hatar skolan. Gillar inget ämne lite gran äns!
10. sysselsättning? är med vänner, hästarna, sången

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En från Hollister
2. vad använder du just nu för skor? UGGS
3. favoritfärg på kläder? marinblått & svart
4. favoritmaterial på kläder? vet inte
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? skulle ta åååår att räkna upp
6. favoritaffärer? Gina, H&M, JC.. kan hitta kläder i andra affärer också
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Pappa betalar
8. favoritmärke? Vet inte fakitkst, är inte så insatt
9. vad har du för byxstorlek? Helt olika
10. vad har du för tröjstorlek? xs brukar det vara

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? hos pappa, litet men mysigt. hos mamma, rätt stort
2. vilken färg på tapeterna? hos pappa vitt. hos mamma blått.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? hos pappa, allt jag kan säga är Justin Bieber. hos mamma olika blått.
4. favoritmöbel i rummet och varför? hos pappa alla mina justin afficher. hos mamma min säng.
5. vad vill du ändra där inne? vet inte
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? mobil ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? hus
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover & sitter vid datan
9. vem förutom du brukar sova i din säng? brukar bara vara jag, om inte min hund är snäll och kommer till mig... :(
10. favoritpryl i rummet? mina justin afficher

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Leif, men kalla han för Leffe
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? busskort, nyklar, pengar & annat skit
b) skolväska just nu? använder inte skolväska
c) handväska eller liknande just nu? brukar inte ha handväska
3. vad är du beroende av? mina fina friends & justin
4. vilket land kommer du i från? Sweden ftw
5. vilken sorts lypsyl använder du? vet inte vad det heter. jävligt bra iaf
6. vad tror du på? jag tror på en massa skit
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? vi svenskar är väl kristna, eller?
8. vad köpte du senast? en dricka
9. har du nåt husdjur? min doggie
10. vad bor du i? Nybyggd lägenhet

GREJER
plånbok: beige
tandborste: blå
smycken: har massa
solglasögon: mina gick sönder förra veckan. eller tappade dom när jag följde med en stor våg i spanien, hahahah
underkläder: trosor & bh?
nagellack: inget

Kommentarer
Postat av: emina

följde din blogg jätte ofta för ett tag sen, hade den under "favoriter" & allt!

sen hade du bloggpaus ett bra tag, eller lösen kanske du hade.. aa jag minns inte

så kikade in idag för att se ifall du var tillbaka & det var du ju tydligen!

happyface

nu ska jag njuta & läsa alla inlägg jag missat :D

älskar dig blogg, och du är så jävla fin!

2012-02-25 @ 22:18:34
URL: http://eminahalalkic.blogg.se/
Postat av: ABSOLUTEELIN

tycker verkligen inte du ska vara missnöjd med nånting på din kropp, och du har ju ett jättefint ansikte tjejen!



kram!

2012-02-26 @ 00:50:03
URL: http://absoluteelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0