10 sanningar om mig

♥ Jag får alltid tårar när jag tänker på Zera, min förra klass i Björknäs eller alla dom där "gamla tiderna". Jag visste nog inte hur bra jag hade det! Vill bara få tillbaka allt. Samtidigt så har det ju hänt väldigt mycket nu som jag är glad över nu! Vill ha allt, haha.
♥ Jag tröttnar jätte snabbt på låtar. Så jag måste alltid ha många att välja på så att jag kan variera mellan många olika! Dom ända låtarna jag inte tröttnar på är Justin Biebers.
♥ Jag tror helt ärligt att jag kommer älska Justin Bieber hela mitt liv. När jag får familj osv, så kanske jag inte är så galen som jag är nu, men jag kommer nog alltid alltid alltid älska han så otroligt förjävligt mycket. Han kommer alltid ha en speciell plats! Jag är inget vanligt fan till han. Han betyder faktiskt otroligt mycket för mig, på riktigt.
♥ Alltid när jag går någonstans, alltså ut, så ringer jag någon. Eller oftast. Det är som en vana! Och när jag ska hem från stallet på tisdagar så ska jag gå över en jätte läskig fotbollsplan & då är det bäcksvart ute, så då ringer jag också för att jag är rädd. Hehe.
♥ Jag har varit såhääär nära på att ta bort bloggen. Har suttit där och tvekat. Men nej, ännu är den inte borta. Men haha, vem vet när den försvinner så som jag håller på? ;)
♥ Hatar att höra mig själv inspelat. Typ som mina covers! Jag kan sitta och lyssna på dom ibland när jag sitter vid datan, men sen när någon annan sätter på dom t.ex i skolan så vill jag stänga av på en gång. AVskyr att höra mig själv bland andra folk! Alltså att andra sitter och lyssnar på MIG när jag hör. Värsta som finns, haha!
♥ Jag är faktiskt helt seriös när jag menar att jag inte ångrar någonting jag gjort i mitt liv. Alla gör misstag, allt har en mening. På nått sätt måste det varit menat att det skulle hända och om inte så brukar det oftast fixa sig tillslut! Eller visst, man kan göra misstag. Men det är viktigt att tänka att ALLA gör misstag. Så tänker jag faktiskt.
♥ När jag var liten älskade jag att skriva berättelser och att läsa. Gjorde det alltid! Låg alltid och läste med mamma på kvällarna, när jag satt vid datan så var det oftast för att jag skrev på mina berättelser. Nu gillar jag inte alls att skriva och läsa. Haha, lol.
♥ Ibland frågar ju folk vad man skulle välja, blind eller döv. Jag brukade säga döv, men nu för nått år sedan så ångrade jag mig. Skulle aldrig klara mig utan musik & hur fan ska jag höra musiken om jag är döv? Så nej, helst blind isf. Musiken är det jag lever för, typ, haha! Det är det jag vill hålla på med hela livet.
♥ Tycker det är rätt komiskt dom som blev fjortisar när dom var kanske 13, sen är dom det fortfarande och är typ 17. Haha, känns så töntigt. Visst, man har en period, men 4 år? Överdriv lite mer. Dessutom är man ju nästan vuxen då, hahah! Ser bara så patetiskt ut när en 17 åring kommer med tuperat hår, tre ton foundation, åttio lager mascara osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0