2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ihåg vad jag hade, så antagligen inte
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
Dog någon som stod dig nära? No, eller en släkting men han var inte alls nära mig. Kände han knappt!
Vilka länder besökte du i år? Spaaaain!
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Pojkvän kanske?
Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt datum. Men kommer ju alltid minnas dagen då jag träffade Sarino första gången efter 5 år. Det var magiskt!
Vad var din störta framgång 2011? Måste varit ridningen. Har utvecklats enormt!
Största misstaget? Jag vet faktiskt inte, kommer inte ihåg. Allt har väl sin mening?
Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk har jag väl varit. Men inte nått speciellt!
Bästa köptet? Iphoooone ♥
Vad spenderade du mest pengar på? Mat
Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina enormt fina vänner, hästarna, min bästa klass, Justin Bieber & familjen.
Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2011? Gubben i lådan, Danza kuduro, A drop in the ocean, Turn the lights off, We no speak Americano, Like a G6, & många fler.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag vet inte riktigt. Har väl haft både up & downs. Men lite gladare har jag väl varit! 2010 så försvan ju Zera från mig, så det var ett depp år.
Vad önskar du att du gjort mer? Bjudit på mig själv ibörjan av året & i mitten. Var väldigt stel osv, men såna jag inte kände. Nu är det full fart fram om man säger så, hah!
Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit vid datan, mehehe
Hur tillbringade du julen? Familjen & släkten.
Blev du kär i år? Halvt.
Favoritprogram på TV? Idol & DH.
Bästa boken du läste i år? Kommer inte ihåg om det var 2011 eller 2010, men vilket som så läste jag en bra som hette Simon & Sofie typ.
Största musikaliska upptäckten? André tror jag.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer knappt ihåg vad jag önskade mig, men jag fick ridlägret i present, hihi. Fast det får jag varje år..
Något du önskade men inte fick? Häst.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Var i Spanien med familjen & Fanny. Hade det skit kul!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jo men det finns det väl.
Hur skulle du beskriva din stil 2011? Jag vet inte, haha.
Vad fick dig att må bra? Hästarna, musiken, vännerna, familjen, Justin Bieber.
Vilken kändis var du mest sugen på? Justin Bieber, alltid. ♥
Vem saknade du? Zera. Henne har jag nog saknat mest av allt i världen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har oxå läst en sån simon o sophie xD :)

(kram

2012-01-07 @ 18:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0