Back on track

Okej allesammans! Tänkte att jag ska försöka börja blogga så bra som det går. Sen får vi se hur det går med det! En sak har jag bestäm mig för, och det är att jag inte kommer skriva ner massa känsloinlägg här. Alltså skriva ner exakt hur jag känner och långa inlägg osv. Har ju fått massa klagomål efter såna inlägg om att jag är patetisk osv och jag känner att det är inte värt det. Vissa grejer måste jag hålla privat också! Den här bloggen ska bli så positiv som möjligt. Självklart kanske jag skriver ibland att jag är deppig eller vafan det nu är, men inget mer. Inga detaljer osv. Så ja, nu kör vi igen då!
Juste, har raderat lite inlägg också. Sånt som jag kände inte ska finnas här på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: haha, samma här! ;) asså har väggarna fulla! Får snart ta och sätta i tacket ;) gillar din blogg föresten :) <3 kram

2012-01-16 @ 22:06:07
URL: http://sarawiklund.blogg.se/
Postat av: Emmy

du skriver jättebra känsloinlägg Veronica! Dom påverkar verkligen, man tänker verkligen efter för dom e så himla djupa och fina! :) och bry dig inte om såna som bara klankar ner på dig! <3

2012-01-16 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0