"De som kommenterar "♥" skriver jag om på min blogg"

Blena Folin - Jätte söt tjej som jag gärna lär känna bättre! Skit rolig :) 
Sara Hultman - Känner inte men söt! 
Jennelie Eriksson - Sjukt schysst brud som är jätte vacker! 
Moa Emilsson - Sexii mamaaa, haha! Nej men as härlig brud. Super fin & underbar på alla sätt ♥ 
Alina Nyström - Du är 99a men redan nu ser du aaas bra ut! Keep going. Haha, nejmen du är jätte snäll &
har bra blogg. Fin, snygg, snäll, lalala.. 
Erika Andersson - Känner inte men söt! 
Anton Themptander - Miss uuu! Vi får se till att träffas snart hörru. Snygg kille som jag gått i samma klass
som i typ 6 år? 
Mia Lundell - Min fina barndomsvän som jag saknar jätte mycket. På tiden att vi träffas nu tycker jag! Snygging. 
Lovisa Kapanen - Vacker brud. Jätte trevlig & snäll. Vi får träffas någon gång! 
Elinore Ekström - Länge sen jag träffade dig. Har skit fina ögon & hår. Jätte snäll, snygg och ja.. allt de där. 
Julia Lindahl - Grymt underbar tjej som har as härligt skratt! Duktig på att fota & ditt hår kan man döda för.
Ronja Östring - Jätte snäll & söt. Känner inte så bra! 
Nora Kaufman - Känner inte men söt. 
Felicia Häggstrand - Glad tjej. Ferre, kortis, mupp, kanin.. kärt barn har många namn. 
Frida Kimander - Super gullig & snäll! 
Louise Östling - Vi borde träffas snart. Underbar på alla sätt & ditt utseende skulle man mer än gärna vilja ha.. 
Frida Tordhag - Känner inte men söt. 
Mange Larsson - Coool grabb. Känner inte men säkert snäll & söt! 
Diana Jansson - Känner inte men söt. 
Olivia Telander - Känner inte men söt.
Mickis Malmström - Min fina brud! Saknar dig mega mycket. Du är bäst!
Matilda Ahlberg - Känner inte men söt! 
Angela Thugge - Haha, du är den mest skrattiga person jag känner! Haha så rolig & verkligen jätte snäll. Super snygg också! 
William Holst - Känner inte.
Alva Wilson - Jätte söt men känner tyvärr inte! Vill gärna lära känna.
Julia Edler - Känner inte men söt. 
Cajsa Lunell - Mongolitabarn! Jätte snäll & söt. Älskar dig. 
Emma Jarmteg - Känner inte men söt.
Hanna Schröder - Underbar på alla sätt, & snygg. Saknar dig min vän! ♥
Lovisa Dehlin - Jätte söt & säkert snäll! Lär gärna känna bättre.
Ida Öberg - Känner tyvärr inte men söt.
Petra Dahlgren - Turturduvan, lol. Nej men du är söt & snäll & snygg & vacker & cozy & bäst. puss!
Elliot Bergqvist - Gullig grabb som jag gärna lär känna bättre!
Linnea Adner - Snyggelita typ, eller vad? Dina ögonfransar är perfekta & dina ögonbryn & ditt hår & hela du. Vet inte hur många gånger jag har sagt det men guuud vad du är fin! Snäll & omtänksamt också. puss!
Hanna Östberg - Känner inte men söt.
Felicia Olsson - Känner inte men söt.
Ella Strand - Jätte snäll & söt tjej som jag gärna lär känna bättre! Bra på engelska också, hehe.

Kommentarer
Postat av: Petra

Turturduva <3

2012-01-26 @ 21:26:49
URL: http://alwaystry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0