Fanny bloggar

Jag gör ett inlägg nu, eftersom Veronicas uppdatering inte är på topp nu när hon är i Fjärdhundra. Egentligen så har jag ju ingenting att skriva om. Men jag kan berätta en kul grej! Jag tror inte Veronica har berättat.
I sommar ska vi till Spanien igen. Till Fuengirola. Kommer bli lika grymt som förra året, om inte bättre! Vi åker i Augusti och missar en vecka av skolan. Veronica kommer säkert berätta mer om Spanien här i bloggen.
Ha en bra kväll!
/ Fanny
I sommar ska vi till Spanien igen. Till Fuengirola. Kommer bli lika grymt som förra året, om inte bättre! Vi åker i Augusti och missar en vecka av skolan. Veronica kommer säkert berätta mer om Spanien här i bloggen.
Bilden här ovanför är från Spanien i sommras. Snart är vi där igen!
Nu har jag tänkt att sova, måste försöka vända tillbaka dygnet tills skolan börjar!
Kraam / Fanny

Kommentarer
Postat av: Erika Andersson

Fanny har du blogg? :)

2012-01-08 @ 00:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0