Fjärdhundra



Har det skit bra här i Fjärdhundra.
Matilda, hennes familj & hennes roliga kussin är azum. Alla är så snälla & jag skulle kunna stanna här länge till. Mycket djur också, det gillas. Allt från hund, katter, hästar & marsvin.
Jag skulle ha ridit idag, men hästen hade tappat en sko! Hovlagaren är här & sätter på en ny, så vi får hoppas att jag kan rida imorgon.
Annars får jag säkert komma hit flera gånger! Just nu, längtar jag inte alls hem.

Igår kollade vi på Paranormal activity 2. Rätt läskig var den! Men bara i vissa stunder. Jag ska kanske ringa Fanny lite snabbt, hon hade något hon ville berätta. Ni får ha det så bra! Jag kommer hem till Stockholm igen imorgon. pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att du har vääärldens finaste glugg! Så himla vackert!! kram

2012-01-07 @ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0