Flytta till landet!



Efter att ha varit & hälsat på på landet i några dagar nu så skulle jag garanterat vilja flytta till landet. Ha hästar, katter, hundar, ja you name it. Skulle trivas så extremt bra verkligen! Även om det skulle bli mycket tid tillbringad i stallet så skulle jag nog älska livet.
Jag märker bara när jag var på landet i några dagar hur mycket gladare jag blev. Roligt folk var det ju visserligen också, men ändå. Det är så himla mycket lugnare känns det som.
Kan väl kanske bli lite långtråkigt ibland, men den stressen som är här i Stockholm är seriöst dödlig. Man stressar från 6 på morgon till sent inpå kvällen. Jag tror inte det är bra!
Sen är jag så jävla trött på alla dryga Stockholmare som tror att dom är något, i alla åldrar. Säger inte att alla är så, men vissa. Fan vad jag är trött på det!
Det är skit snack efter skit snack & ytligt osv. Hatar sånt!
Vet ju dock inte hur det är ute på landet, men la bara till det som en "diss på Stockholm".
Landet är något för mig tror jag. Även fast jag skulle sakna Stockholm så otroligt mycket! Jag ska tjata tjata tjata tjata på att vi ska flytta dit. Ååååh vad underbart! Det ända negativa är ju att man måste byta skola & tappar kontakt med vänner...
Men vad säger ni? Landet eller storstad?

Kommentarer
Postat av: Anonym

landet tycker jag! :) Tänker precis samma som dig! Då skulle jag kunna flytta ut med min ponny dit, istället för att ha den på tomten! :D

2012-01-09 @ 06:04:04
Postat av: Ella

Hur spelar du in dina covers? :)

2012-01-09 @ 11:52:40
URL: http://baraellastrand.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag skulle nog vilja på i storstad. Men när ja har varit på landet så tycker jag det är jättemyigt. Men man kan ju ha ett landställe? nån stans på landet, haha :P

2012-01-09 @ 12:01:34
Postat av: Tove

Har velat flytta sen jag var typ 7 år! Har ett landställe i dalarna så det funkar ju också ;)

2012-01-09 @ 12:31:50
URL: http://stablegirls.blogg.se/
Postat av: Ella

Okej, jag har en Mac, använder du Garageband? :)

2012-01-09 @ 13:09:47
URL: http://baraellastrand.blogg.se/
Postat av: Felicia

Storstad! älskar dramat ;D

2012-01-09 @ 15:40:04
Postat av: Isabelle

Landet!

2012-01-10 @ 19:20:48
URL: http://stallss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0