Hej & förlåt

Förlåt för att jag inte bloggat idag. Har varit låg hela dagen. Mycket känslor osv igår, så jag hade inte riktigt någon ork idag. Vill iaf tacka så extremt mycket för alla fina ord jag får. Försöker ta till mig allt men det är alltid svårare att ta till sig det positiva! Men tacktacktacktacktacktack tusen gånger om, ni är underbara!

Jahaja, vad har jag gjort idag då? Fotat pappas bil för den ska säljas, åkt till mölnvik och köpt eyeliner, läst hela 75 sidor i svenskaboken, pluggat engelska, duschat, sovit mitt på dagen, kollat på tv, suttit lite vid datan. Ja, typ så har min dag sett ut!
Förresten, eyelinern jag köpte idag är skitbra! Någon som vill att jag ska tipsa och visa er den? Kommentera då!


Kommentarer
Postat av: sara

Har nästan alla affischer som du har! :D <3

2012-01-16 @ 21:12:44
URL: http://sarawiklund.blogg.se/
Postat av: Ellinor

ja! kan du visa den? :) Din blogg är jättebra!

2012-01-17 @ 14:39:25
Postat av: Anonym

Ja kan du inte visa den!!

2012-01-17 @ 17:36:00
Postat av: Felicia

Är det du som gillar Justin bieber eller???

2012-01-17 @ 21:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0