Huvudet sprängs....... typ



Har förjävligt ont i huvudet. Ändå har jag varit ute ett antal timmar idag!
Ska i vilket fall som helt plocka fram allt till imorgon, fixa te till mig & lägga mig och titta på någon film. Måste verkligen somna i tid ikväll! Kommer inte orka gå upp vid 6 imorgon annars. Och ja, jag har ångest inför skolan. Det är det värsta som finns och jag skulle göra allt för att slippa den just nu. Sure, kommer ha nytta av den när jag blir äldre, men tror vissa förstår vad jag menar.. 

Förresten så ska ni sen också få bilder på när jag rider Amandas islänning! Sofia var snäll och fotade lite bilder. Hon ska bara skicka dom till mig, så lovar jag er att ni får dom sen. puss & hoppas alla ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0