Ingen ork

Jag tror att alla har märkt att bloggen har varit rätt låg ett bra tag nu. Har ingen insperation alls & vill just nu helst bara slippa bloggen! Men jag tänkte att så länge jag känner såhär så bloggar jag bara när jag har lust! Om det såväl bara är om min ointressanta dag jag bloggar om, så gör jag det. Jag har bloggen för min skull också och vill inte ha press på mig att jag måste blogga.
Alltså: Jag bloggar när jag känner för dig själv & vad det blir för inlägg beror på vad jag känner för & vill skriva.

Kommentarer
Postat av: Ella

Sv; Okej, tack!

2012-01-09 @ 20:39:11
URL: http://baraellastrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej jag ar några bloggtips



Dagens varje dag



du kanske skulle kunna skriva vart du har köpt kläderna



Vad du har tänkt att göra



Osv Osv kommer skriva mer när jag kommer på något



men du kan ju även göra videoinlägg där du svarar på frågor och mera



Kram!

2012-01-10 @ 18:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0