Love problems



Hej Veronica. Jag läser din blogg dagligen. Tycker den är väldigt bra! Nu är det såhär att jag har ett kärleksproblem som du kanske har lust att hjälpa mig med?

Det är en kille som jag gillar, och jag vet att han gillar mig med. Vi smsar varje kväll och på helgerna. Vi går i samma skola, men inte i samma hus. Och i skolan är han skitdryg mot mig. Han är 96a och jag 98a. Vet inte om han skäms för att jag är yngre. Vad ska jag göra? För jag gillar han jätte mycket!
kram

Hej! Vad jobbigt det låter. Jag har själv aldrig varit med om det, men ifall det hade varit jag, så hade jag först försökt snacka med honom i skolan. Tagit undan han från alla vänner & sen fråga varför han är så dryg i skolan.
Ifall det inte går att snacka med han, så skulle jag ringt han eller smsat han. Helst ringt! Man ska alltid ta sådana saker när man hör eller ser varandra. Över sms kan det bli massa missförstånd!
Men ja, det bästa är ju att prata med honom. Fråga honom varför han beter sig som han gör!
Om han fortsätter vara dryg och hålla på, så skulle jag skitit i han. Då är han inte värd en sån fin tjej som dig!
Kom ihåg att en kille ska älska dig för den du är. Om du är 98a eller 96a ska inte spela någon roll!
Han ska inte skämmas för dig vilket som.
Kram, och hoppas det blir bättre.
Har ni något problem? Kärlek, vänner, familj, osv. Då är det antingen bara att skicka en kommentar (anonym eller med namn), eller så kan ni skriva meddelande till mig på facebook, Veronica Olsson @fb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0