Matilda is here !

Nu är det jag Matilda Venäläinen som bloggar här på Veronicas blogg.Känner mig riktigt cool faktiskt.Just nu sitter Veronica i min säng och håller med sin mobil.Jag tror att hon ska sjunga för min familj snart.Då kommer de filmbevis på min blogg i sånna fall.Hon sjunger ju SÅHÄÄÄÄÄR bra.Har iaf saknat Veronica jättemycket.Det var ju typ 2 år sedan som vi träffades.Så det var på tiden att hon kom hit tycker jag.Nästa gång får jag ta och åka till henne.Men visst är hon awezuuume ? Puss på er veronicas läsare ♥

Kika gärna in min blogg HÄR.Jag är en helt mongo tjej som skriver om mitt glamorösa liv.

Kommentarer
Postat av: sofie

hur har du fixat din header, asså så den ändras sådär? skit snyggt!

2012-01-06 @ 22:40:02
URL: http://sofiehammarstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0