Mina närmaste

Fick en fråga för ett tag sen om jag kan berätta mer om mina närmaste vänner. Självklart kan jag det! Eftersom att det är en ny blogg så kan jag skrva lite om varje.
Fanny Robertsson. Henne har jag kännt i typ 2 år nu, men blev riktigt tajt med henne för typ 1 år sedan!
Känns som att jag kännt henne hela mitt liv. Hon är världsbäst & hon betyder verkligen mycket för mig.
Hon var också med i Spaninen med min familj i sommras. Vi har ju lägenhet där nere för att min
låtsas mamma Isabel kommer därifrån! Så hon var med där, & det var det roligaste jag varit med om.
Gud vad jag saknar det!
Hon är iaf en enormt fin person! Väldigt snäll & omtänksam. Hon är väldigt envis, precis som jag, hon kan också ha värsta humörsvängarna, haha! Men jag älskar henne ändå.
Hanna Olsson. Hon & Fanny är nog dom jag har varit med om mest med! Säkert bara för att det är dom jag umgås mest med också. Hanna & jag har iaf varit bästa polers i 8 år nu! Hon är en extremt flummig & rolig person.
Ställer alltid upp för mig & jag litar på henne till 1000! Kan säga allt till henne & vet att det stannar mellan oss.
Hon är väldigt lat & om hon har bestämt sig för nått så SKA det bli så. Haha, fast min vilja brukar ibland vara starkare..
Just nu är hon i Thailand i 2 månader. Hon går i skola där & så. För nått år sedan så var dom borta i Thailand i 3 månader, och det var förjävligt utan henne. Likaså nu! Saknar henne extremt mycket, min älskling.
Hanna Schröder. Min fina flicka! Vi har varit nära varandra i kanske 4 år? Jag vet inte riktigt.
Hon är iaf en toppen vän som jag önskar kunde träffa oftare! Helt sjuk humor & precis hon, som Olsson & Fanny, är hon envis som en åsna. Fast det är jag också.. mehehe!
Men ja, hon är verkligen en vän i nöden. Hon förstår alltid & man kan alltid snacka ut med henne. Hon är så extremt snygg & har ett hjärta av guld! Snäll mot alla, och rättvis. En vän som alla borde ha. Min babe!
Felicia Häggstand. Ja, vad ska jag säga? Även fast hon går i 9an & jag 7an, så har jag alltid så extremt kul med henne. Eftersom hon är äldre så kan hon hjälpa mig med exakt allt! Killar, skolan, familj, vänner you name it. Har inte känt henne såhär bra jätte länge, typ ett halv år? Om ens det.. Men jag litar fullt på henne!
Hon beyder extremt mycket för mig & skulle inte klara en sekund utan henne. Hon är urgullig på alla vis & väldigt smart! Du är bäst Ferreee.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är guld vännen, saknar dig och älskar dig!! <3

2012-01-03 @ 08:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0