Natten till söndag

Hej. Mina planer för kvällen blev rätt lyckade ändå. Vid 20 så ringde Fanny mig & sa att hon & Linda var på Sibylla & käkade. Jag drog till dom sen så var vi ute vid centrum & typ snackade. F var typ där, så försökte undervika honom! Uuupsi. Sen så drog Linda hem & jag & Fanny fortsatte hem till mig. Träffa på skumma killar & grejer, haha lol.
Kom hem vid typ 22.30. Då satte vi oss & kolla på Elsas värld! Staaandard. Snackade, var inne på facebook osv.
Nu har hon typ somnat. Hahah hon snackar i sömen & låter jätte konstigt. Haahhaah döööör! Hon ba "det är inte kul när ni skrattar" & massa sånt. Blir hon mobbad eller? lol. Jaja, ska sleepa jag också. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0