Onödig fakta om mig..

♥ Jag skulle as gärna vilja vara blatte typ. Dom har ofta fin hy, bra hudfärg, oftast jätte fint hår osv. Ååh vill också!
♥ Jag tycker att utländska killar, typ Spanjorer, peruer, chilienare osv, är snyggare än svenskar.
♥ Jag har jätte mycket komplex över mitt utseende, men det är ingenting jag går runt och klagar över. Tycker själv det är jobbigt när andra bara klagar över sitt utseende hela tiden!
♥ Tycker det är så sjuuukt töntigt av äldre som går och kollar ner på t.ex mig för att jag är yngre! Hur tänker man då? Jag är fan fortfarande en människa. Du behöver inte leka dryg & blicka mig för att jag är nått år yngre. Jag vet att jag är yngre än dig men du är fan heller bättre!
♥ Jag tycker att refrängen i en låt är det viktigaste.
♥ Efter 23 på kvällen så blir jag alltid typ skit pratglad & snackar as mycket. Fråga Stefann & Ida.. stackarna.
♥ Jag går i världens bästa klass. Fast ibland vill jag mörda varenda än, haha.. men nej, jag gillar alla!
♥ Stör mig på tjejer som bara ska klaga på killar hela tiden. Säger att dom är falska osv! Tro mig, det finns lika många falska killar som tjejer. Sen om du vill att han ska sluta ta dig som en hora? Ja men lägg inte ut bilder på facebook där du har brösten upp till hakan! ååååh irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0