Påväg hem!

Nu sitter jag i bilen på väg hem till Stockholm. Vi är just nu vid Bålsta.
Har haft det skit bra hos Matilda. Alla är så himla snälla & fina. Tack för att jag fick komma!!
God mat, fina människor & djur. Ja ni hör ju, bäst har det varit!

Red ju även idag. På Amandas islänning. Under alla mina år jag ridit så har jag aldrig suttit på en islänning, så det var verkligen en upplevelse. Gjorde några försök att tölta osv, det gick väl helt okej. Jag kom fram i tölt iaf, tror jag.. Haha!
Super fin häst var det också. Mjuk och lättriden! Jo men det gick väl bra för att vara första gången jag satt på hästen. Mysig kille! Tusen tack Amanda för att jag fick rida!!

Jag ska blogga mer när jag kommer hem. Men ja, tacktacktack till Matilda, Amanda, Sofia, Jouni, Annelie & alla djur!!


Kommentarer
Postat av: amanda venäläinen

Tack för att DU ville rida! :)

2012-01-09 @ 23:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0