Ridningen 17/1 - Fatima



Red Fatima, en d-ponny/liten storhäst. Har aldrig suttit på henne så min bild av henne var att hon skulle vara stel och jävlig! Lite så var hon, men inte alls så jätte stel. När vi arbetade hästarna som mest så var hon väldigt fin faktiskt! Kunde mjukna och hon låg kvar i formen & samma tempo. Thumbs uuuup!
Ibörjan så fick jag verkligen driva henne frammåt i varje steg. Väldigt seg och ingen bjudning alls. Så jag fick lägga till spöt ibland osv, men sen fattade hon, haha. Så då gick det bättre!
Vi gjorde iaf öppnor och slutor. Det gick väl sådär! Fick till någon enstaka, men jag måste stärka mina skänklar. Har jätte svårt för att verkligen använda skänklarna ordentligt. Använder dom självklart, men måste stärka dom lite mer!
Överlag så är jag nöjd med passet. Kan inte förvänta mig för mycket av en häst jag aldrig suttit på förut! Så ja, jag är nöjd. Har ingen bild på henne, så får bli en bild på mig & min fina ponnyplutt Sarino som jag förövrigt saknar förjävla mycket! ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej Veronica

2012-01-17 @ 21:13:10
Postat av: Petra

hahaa Fatima är fiiiin, ibland! Men hon är askul att hoppa :D <3

2012-01-17 @ 21:32:08
URL: http://alwaystry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0