R.I.P. Seven up 1992 - 2012



I tisdags (igår) försvan en ängel upp till hästhimlen. Seven Up som stått på Gustavsbergs ridskola sen starten fick då avlivas. Gör ont i hjärtat när jag tänker på det och jag började faktiskt gråta igår. Hade inga starka band mellan hästen, men eftersom att han alltid har funnits där i stallet så känns det extra jobbigt. Sommaren 2010 så höll jag faktiskt på med honom riktigt mycket! Min vän Carro har alltid gillat han väldigt mycket och på så sätt började jag också gilla han lite extra, så ja, lite speciell har han ändå varit.
Han behöver inte lida mer nu iaf, han har det bra. Hästhimlen har fått den allra finaste ängeln nu! vila i frid. ♥
BILDEN ÄR TAGEN AV CAROLINE GLEMDAL.

Kommentarer
Postat av: Petra

vila i frid <3

2012-01-25 @ 21:08:10
URL: http://alwaystry.blogg.se/
Postat av: Carro :)

Världens finaste häst.. nu får alla i himlen ta del av hans underbara personlighet.



---



Bra att du skrev att det är min bild.

2012-01-26 @ 09:30:24
Postat av: Alva

Åh gud, det var Louise Östlings första favorithäst när hon & jag reda där tillsammans!

Åh hon är så fin.

2012-01-26 @ 17:45:11
URL: http://alvabw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0