Run girl

Dagen började med stress på morgonen. När jag & Emelie väl kommit på bussen och ska gå av vid skolan så ringer Fanny och säger att idrotten är inställd. Vi har då alltså ca 1 timme & 40 minuter håltimme. Jag och Fanny drar hem till mig. Käkar, snackar tar det lugnt. Båda var fortfarande morgon trötta så det var skönt!
När vi skulle tillbaka till skolan så hände det lite grejer. Orkar inte ta upp allt! Vi kom till skolan levande iaf, 20 minuter försent. Jaja, sånt händer! 

Sen flöt dagen på. Efter gick vi hem till Fanny! Blev förföljd av en äcklig gubbe och drack oboy med vispgrädde. Jag frös som in ihelvete så jag tog på mig Fannys morgonrock och en stor mysig filt. Så där satt vi - båda två - och frös, lyssande på musik, snackade & hade det allmänt bra. Älskar min fina vän så otroligt mycket!
När jag kom hem så stack jag ut och sprang. Det gick ju.... bra. Lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0