Sanning 1

Jag är väldigt glad, sprallig, skrattar hela tiden osv. MEN i skolan så är jag typ raka motsattsen förutom när vi har lektion men klassen typ. Folk i typ 7c & 7b har inte riktigt sätt mitt riktiga jag tror jag, haha! Dom tror att jag är trött hela tiden, inte alls sprallig eller glad osv, haha. Jorå, glad är jag men jag är ofta trött när alla klasser är med varandra. Blir sånt jävla liv, seriöst. Alla skriker och det är kaaaos. Därför får man typ ont i huvudet!
Men i klassrummet med klassen och utanför skolan skolan är jag mig själv liksom, haha. Så ja, synd att man får ont i huvudet varje gång man går på rast bara för att alla skriker så förjävla mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0